LISTA CUPRINZÂND CATEGORIILE DE DOCUMENTE PRODUSE ŞI/SAU GESTIONATE DE INSPECTORATUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ „SOMES” al JUDEŢULUI SATU MARE, întocmită în baza Legii 544 din 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
· Planuri de măsuri, ordine şi situaţii referitoare la organizarea şi executarea unor misiuni,
aplicaţii, exerciţii de protecţie şi intervenţie în situaţii de urgenţă;
· Programe de dezvoltare instituţională şi strategii pe termen mediu;
· Proiecte de programe anuale şi multianuale de acţiuni sau strategii ale ISU SM;
· Documente vizând asigurarea ordinii publice pe timpul desfăşurării unor manifestări
publice;
· Documente întocmite în urma efectuării unor acţiuni de control;
· Documente în legătură cu dosare penale şi civile, asupra cărora se desfăşoară activităţi în
vederea apărării drepturilor şi intereselor legitime ale ISU SM;
· Documente privind asistenţa medicală de urgenţă şi prim ajutor;
· Răspunsuri la petiţii si memorii;
· Informări şi sinteze prezentate în cadrul şedinţelor ordinare/extraordinare ale CJSU SM;
· Planul roşu de intervenţie la nivelul judeţului Satu Mare;
· Situaţii necesare gestionării resurselor proprii;
· Situaţii privind capacitatea de răspuns a echipajelor de la nivelul structurior operative de
intervenţie;
· Documente privind acreditarea/reacreditarea persoanelor care desfăşoară activităţi de
pregătire în domeniul primului ajutor calificat şi descarcerării;
· Documente privind reprezentarea şi apărarea drepturilor şi intereselor legitime ale unităţii;
· Corespondenţă cu privire la avizarea pentru legalitate a contractelor, înţelegerilor şi altor
acte juridice care angajează răspunderea juridică a unităţii;
· Corespondenţa cu parchetele şi celelalte autorităţi administrative jurisdicţionale;
· Proceduri operaţionale;
· Documente de planificare şi organizare a activităţii;
· Informări privind situaţia înzestrării şi starea de operativitate a mijloacelor tehnice şi
materialelor de resort destinate îndeplinirii atribuţiilor funcţionale;
· Documentaţie privind ofertele de produse/lucrări/servicii;
· Contracte de achiziţii;
· Situaţii centralizatoare cu nevoi de reparaţii a tehnicii din dotare;
· Planul de reparaţii-conservare pentru bunurile materiale;
· Planul cu necesarul de materiale pentru activităţile de reparaţii şi întreţinere;
· Documente privind stadiul realizării programelor de investiţii şi înzestrare;
· Listele de înzestrare, investiţii, lucrări şi servicii;
· Documente legate de activitatea de distribuire/redistribuire mijloace şi materiale specifice;
· Documente privind evidenţa şi starea tehnică a mijloacelor din dotare;
· Rapoarte şi dări de seamă privind activităţile de protecţia mediului în ISU SM;
· Programul logistic al ISU SM;
· Situaţia centralizatoare privind necesarul de reparaţii a tehnicii din dotarea ISU SM;
· Norme de consum carburanţi pentru autospecialele de stins incendii nou intrate în
înzestrarea ISU SM;
· Proiecte pentru contracte de furnizare de produse, prestare de servicii sau lucrări;
· Proiecte acte adiţionale de modificare a unor clauze contractuale; Adrese, informări şi
sinteze privind activitatea componentelor CJSU SM;
· Dosarele personale şi date cu privire la personalul ISU SM;
· Documente privind recrutarea, selecţia, încadrarea şi încetarea activităţii personalului
inspectoratului;
· Documente privind stabilirea drepturilor de personal;
· Situaţii centralizatoare privind gestiunea resurselor umane;
· Analize şi sinteze privind managementul resurselor umane;
· Documente privind starea disciplinară a personalului;
· Date cu privire la personalul în rezervă şi retragere, precum şi la veteranii de război;
· Documente privind gestionarea legitimaţiilor de serviciu;
· Fişe de post, fişe de evaluare şi rapoarte de evaluare a cadrelor ISU SM;
· Statul de organizare al ISU SM;
· Ordine/dispoziţii de personal din competenţa inspectorului șef;
· Documente privind pregătirea şi perfecţionarea personalului ISU SM;
· Dosare privind activitatea de recrutare a candidaţilor pentru instituţiile de învăţământ;
· Rapoarte şi dări de seamă privind activităţile de securitate şi sănătate în muncă în ISU SM;
· Dosarele de cercetare a evenimentelor de muncă în ISU SM;
· Instrucţiuni şi proceduri specifice activităţii de inspecţie a muncii pe linia relaţiilor de
muncă;
· Registre şi rapoarte de evaluare specifice activităţii de psihologie;
· State de plată, ordine de plată, fişe fiscale, deconturi, registre contabile;
· Execuţia bugetară;
· Documentele justificative aferente plăţilor prin casierie;
· Documente justificative, declaraţii privind calculul, reţinerea şi virarea obligaţiilor
angajatorului şi ale angajaţilor la bugetele prevăzute şi faţă de terţi;
· Documente de evidenţă contabilă, corespunzător formei de înregistrare contabilă utilizată,
fişe de cont, jurnale, balanţe de verificare;
· Bugetul de venituri şi cheltuieli, documente şi analize necesare pentru fundamentarea
bugetului de venituri şi cheltuieli pe surse de finanţare;
· Documente justificative privind evidenţa şi calculul drepturilor de transport, delegare,
detaşare şi mutare cuvenite cadrelor;
· Adeverinţe de venit;
· Documente privind organizarea şi exercitarea controlului financiar preventiv propriu;
· Documente de înregistrare fiscală;
· Documente privind elaborarea şi implementarea proiectelor de comunicaţii şi informatică;
· Documente privind achiziţionarea de bunuri, servicii şi lucrări pentru activitatea de
informatică şi comunicaţii de date;
· Documente privind intervenţiile tehnice la echipamentele informatice din dotarea ISU SM;
· Documente privind solicitările, distribuţia, transferul şi retragerea mijloacelor fixe şi a
obiectelor de inventar din categoria/componenţa echipamentelor informatice şi pentru
comunicaţii de date;
· Documente privind solicitările şi distribuţia de materiale consumabile şi/sau de întreţinere
a echipamentelor;
· Documente privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor de prevenire;
· Rapoarte privind acţiunile de prevenire desfăşurate de inspectorat;
· Situaţii privind înzestrarea cu tehnică a ISU SM;.
· Situaţia privind evidenţa materialelor periculoase;
· Proceduri de lucru pe linie de adăpostire, (adăposturi şi puncte de comandă de protecţie
civilă);
· Proceduri de lucru pe linie de asanare pirotehnică;
· Planuri de organizare şi desfăşurare a inspecţiilor şi controalelor, precum şi materialele
rezultate în urma desfăşurării acestor activităţi;
· Plan de înştiinţare, prealarmare şi alarmare al ISU SM;
· Planurile de evacuare a populaţiei şi bunurilor materiale în situaţii de urgenţă;
· Analiza statistică privind activităţile de prevenire şi intervenţiile în situaţii de urgenţă;
· Direcţiile de acţiune stabilite în vederea îndeplinirii obiectivelor specifice domeniului de
activitate;
· Avize/autorizații de securitate la incendiu;
· Procese verbale de constatare și sancționare contravenții;
· Planuri de comunicare şi relaţii publice;
· Rapoarte de monitorizare a mass-media;
· Răspunsuri la solicitările formulate în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la
informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare.
· Proiecte de răspuns pe marginea articolelor apărute în mass-media;
· Analize lunare şi anuale cu privire la reflectarea în mass-media a activităţilor ISU SM etc.
|