LISTA CUPRINZÂND CATEGORIILE DE DOCUMENTE PRODUSE ŞI/SAU GESTIONATE DE INSPECTORATUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ „SOMES” al JUDEŢULUI SATU MARE, întocmită în baza Legii 544 din 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public

 

·                     Planuri de măsuri, ordine şi situaţii referitoare la organizarea şi executarea unor misiuni,              

           aplicaţii, exerciţii de protecţie şi intervenţie în situaţii de urgenţă;

·                     Programe de dezvoltare instituţională şi strategii pe termen mediu;

·                     Proiecte de programe anuale şi multianuale de acţiuni sau strategii ale ISU SM;

·                     Documente vizând asigurarea ordinii publice pe timpul desfăşurării unor manifestări 

           publice;

·                     Documente întocmite în urma efectuării unor acţiuni de control;

·                     Documente în legătură cu dosare penale şi civile, asupra cărora se desfăşoară activităţi în  

          vederea apărării drepturilor şi intereselor legitime ale ISU SM;

·                     Documente privind asistenţa medicală de urgenţă şi prim ajutor;

·                     Răspunsuri la petiţii si memorii;

·                     Informări şi sinteze prezentate în cadrul şedinţelor ordinare/extraordinare ale CJSU SM;

·                     Planul roşu de intervenţie la nivelul judeţului Satu Mare;

·                     Situaţii necesare gestionării resurselor proprii;

·                     Situaţii privind capacitatea de răspuns a echipajelor de la nivelul structurior operative de 

          intervenţie;

·                     Documente privind acreditarea/reacreditarea persoanelor care desfăşoară activităţi de

          pregătire în domeniul primului ajutor calificat şi descarcerării;

·                     Documente privind reprezentarea şi apărarea drepturilor şi intereselor legitime ale unităţii;

·                     Corespondenţă cu privire la avizarea pentru legalitate a contractelor, înţelegerilor şi altor

          acte juridice care angajează răspunderea juridică a unităţii;

·                     Corespondenţa cu parchetele şi celelalte autorităţi administrative jurisdicţionale;

·                     Proceduri operaţionale;

·                     Documente de planificare şi organizare a activităţii;

·                     Informări privind situaţia înzestrării şi starea de operativitate a mijloacelor tehnice şi

            materialelor de resort destinate îndeplinirii atribuţiilor funcţionale;

·                     Documentaţie privind ofertele de produse/lucrări/servicii;

·                     Contracte de achiziţii;

·                     Situaţii centralizatoare cu nevoi de reparaţii a tehnicii din dotare;

·                     Planul de reparaţii-conservare pentru bunurile materiale;

·                     Planul cu necesarul de materiale pentru activităţile de reparaţii şi întreţinere;

·                     Documente privind stadiul realizării programelor de investiţii şi înzestrare;

·                     Listele de înzestrare, investiţii, lucrări şi servicii;

·                     Documente legate de activitatea de distribuire/redistribuire mijloace şi materiale specifice;

·                     Documente privind evidenţa şi starea tehnică a mijloacelor din dotare;

·                     Rapoarte şi dări de seamă privind activităţile de protecţia mediului în ISU SM;

·                     Programul logistic al ISU SM;

·                     Situaţia centralizatoare privind necesarul de reparaţii a tehnicii din dotarea ISU SM;

·                     Norme de consum carburanţi pentru autospecialele de stins incendii nou intrate în

           înzestrarea ISU SM;

·                     Proiecte pentru contracte de furnizare de produse, prestare de servicii sau lucrări;

·                     Proiecte acte adiţionale de modificare a unor clauze contractuale; Adrese, informări şi           

           sinteze privind activitatea componentelor CJSU SM;

·                     Dosarele personale şi date cu privire la personalul ISU SM;

·                     Documente privind recrutarea, selecţia, încadrarea şi încetarea activităţii personalului

           inspectoratului;

·                     Documente privind stabilirea drepturilor de personal;

·                     Situaţii centralizatoare privind gestiunea resurselor umane;

·                     Analize şi sinteze privind managementul resurselor umane;

·                     Documente privind starea disciplinară a personalului;

·                     Date cu privire la personalul în rezervă şi retragere, precum şi la veteranii de război;

·                     Documente privind gestionarea legitimaţiilor de serviciu;

·                     Fişe de post, fişe de evaluare şi rapoarte de evaluare a cadrelor ISU SM;

·                     Statul de organizare al ISU SM;

·                     Ordine/dispoziţii de personal din competenţa inspectorului șef;

·                     Documente privind pregătirea şi perfecţionarea personalului ISU SM;

·                     Dosare privind activitatea de recrutare a candidaţilor pentru instituţiile de învăţământ;

·                     Rapoarte şi dări de seamă privind activităţile de securitate şi sănătate în muncă în ISU SM;

·                     Dosarele de cercetare a evenimentelor de muncă în ISU SM;

·                     Instrucţiuni şi proceduri specifice activităţii de inspecţie a muncii pe linia relaţiilor de

           muncă;

·                     Registre şi rapoarte de evaluare specifice activităţii de psihologie;

·                     State de plată, ordine de plată, fişe fiscale, deconturi, registre contabile;

·                     Execuţia bugetară;

·                     Documentele justificative aferente plăţilor prin casierie;

·                     Documente justificative, declaraţii privind calculul, reţinerea şi virarea obligaţiilor

          angajatorului şi ale angajaţilor la bugetele prevăzute şi faţă de terţi;

·                     Documente de evidenţă contabilă, corespunzător formei de înregistrare contabilă utilizată,

          fişe de cont, jurnale, balanţe de verificare;

·                     Bugetul de venituri şi cheltuieli, documente şi analize necesare pentru fundamentarea

           bugetului de venituri şi cheltuieli pe surse de finanţare;

·                     Documente justificative privind evidenţa şi calculul drepturilor de transport, delegare,

          detaşare şi mutare cuvenite cadrelor;

·                     Adeverinţe de venit;

·                     Documente privind organizarea şi exercitarea controlului financiar preventiv propriu;

·                     Documente de înregistrare fiscală;

·                    Documente privind elaborarea şi implementarea proiectelor de comunicaţii şi informatică;

·                    Documente privind achiziţionarea de bunuri, servicii şi lucrări pentru activitatea de   

           informatică şi comunicaţii de date;

·                     Documente privind intervenţiile tehnice la echipamentele informatice din dotarea ISU SM;

·                     Documente privind solicitările, distribuţia, transferul şi retragerea mijloacelor fixe şi a

           obiectelor de inventar din categoria/componenţa echipamentelor informatice şi pentru

           comunicaţii de date;

·                     Documente privind solicitările şi distribuţia de materiale consumabile şi/sau de întreţinere              

           a echipamentelor;

·                     Documente privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor de prevenire;

·                     Rapoarte privind acţiunile de prevenire desfăşurate de inspectorat;

·                     Situaţii privind înzestrarea cu tehnică a ISU SM;.

·                     Situaţia privind evidenţa materialelor periculoase;

·                     Proceduri de lucru pe linie de adăpostire, (adăposturi şi puncte de comandă de protecţie

          civilă);

·                     Proceduri de lucru pe linie de asanare pirotehnică;

·                     Planuri de organizare şi desfăşurare a inspecţiilor şi controalelor, precum şi materialele     

           rezultate în urma desfăşurării acestor activităţi;

·                     Plan de înştiinţare, prealarmare şi alarmare al ISU SM;

·                     Planurile de evacuare a populaţiei şi bunurilor materiale în situaţii de urgenţă;

·                     Analiza statistică privind activităţile de prevenire şi intervenţiile în situaţii de urgenţă;

·                     Direcţiile de acţiune stabilite în vederea îndeplinirii obiectivelor specifice domeniului de

           activitate;

·                     Avize/autorizații de securitate la incendiu;

·                     Procese verbale de constatare și sancționare contravenții;

·                     Planuri de comunicare şi relaţii publice;

·                     Rapoarte de monitorizare a mass-media;

·                     Răspunsuri la solicitările formulate în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la

           informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare.

·                     Proiecte de răspuns pe marginea articolelor apărute în mass-media;

·                     Analize lunare şi anuale cu privire la reflectarea în mass-media a activităţilor ISU SM etc.

 

 

ÎNTOCMIT

Responsabil cu îndeplinirea sarcinilor prevăzute de legea 544/2001

privind liberul acces la informaţiile de interes public

Locotenent

 

Alexandra Pop